ja pall põrkas.. Minu 5 häda

Avastasin Tiiaispaikka blogist, et ma olen ka palli saanud. Niisiis, enesekriitika, nagu ma seda ise näen:

1. Võimetu meelde jätma fakte. Ükstapuha, on need siis inimeste nimed, telefoninumbrid, aastaarvud, kohad, jutustused, sündmuste järjekord, anektoodid.. nagu “Kodu korda” filmist Tim – ühte kuuleb, edasi räägib uut. Aga ma püüan ennast parandada, sest pika ja tugeva peksmisega jääb mõni asi ikka meelde ka:)
2. Püsimatu, tegelikult, vägagi. Üksikud asjad suudavad mu tähelepanu köita pikemaks ajaks. Pole mingi probleem viie minutiga tüdineda uksepealt värvi mahavõtmisest. Osalt jõuab ka siit asjaoluni, et kõiki asju ei jõua endale korralikult lõpuni selgeks teha. Ja siia otsa sobib ka – Laisk. lihtsalt.
3. Ei salli virisemist, kuigi ma ise virisen koguaeg:) ja pidevalt hala ka ei talu. Tegelikult võiks ju olla tunduvalt tolerantsem või siis ükskõiksem, aga millegipärast muutub see ikka aegajalt jube tähtsaks.
4. Mind on raske vihale ajada, aga kui juba kord tehtud, siis jätkub sellest kauaks ajaks, väga kauaks.
5. Jäärapäisus. Kindlasti mõne kohapealt on see positiivne, ent küllap teised teavad et tihtilugu tuleb sellest palju häda ja jama.

Aga pall edasi anda, vot see on pähkel. Tundub, et paljud neist kelle blogisid ma aegajalt loen on selle palli juba saanud… aga väike analüüs teha ja (edasiandmine tuleb ju enne ära teha kui iga sammuga eksponentaalselt kasvav ring matemaatiliselt selle lahenduse võimatuks muudab) edasi võiks ennast analüüsida nemad: Kristjan in Tallinn, Siim Teller, afrodisiax, Jaanus ja.. rohkem ei oskagi praegu edasi anda.

5 thoughts on “ja pall põrkas.. Minu 5 häda

  1. tänud osalemast ja enda särisevat poolet näitamast 🙂

    jäärapäisus sobiks minu rividesse ka veel, olgugi ,et kodus mind just selle nimega ei kutsuta, vaid puuslikuks 🙂
    no mis teha…. 🙂

  2. Jäärapäisuse põhjuseid taga otsides tuleb ilmselgelt pöörata minu puhul tähelepanu ka märtsi lõpus olevale sünnipäevale:)

    Punasele Hanrahanile – neetud, läks täpselt nii nagu kartsin. Nüüd vaatasin üle ja tõesti sul see kirjatükk olemas. Mingi nõiavärk, et kohe ei näinud!

  3. Pingback: Kristjan in Tallinn™ » Blog Archive » Minu viis hda

Lisa kommentaar

