Leidsin paar raamatut

Selline komme on, et kui mingi huvitava lingi leian aga moment pole aega tegeleda siis jätan Firefoxis lihtsalt tab’i lahti et sellega hiljem tegeleda. Noh, praegu näiteks leiab teiste seast selliseid asju nagu Qt progemise näite, ühe väga laheda koomiksipildi (tab avatud juba kevadest, aga pole aega et seda arhiivi edasi.. st tagasi lapata), Postimehe uudise kommentaarileht (olen juba väga pikka aega tahtnud kirjutada suitsetajaid nüpeldavat lugu, aga pole aega ega viitsimist olnud), neli ta’i debiani installi kohta, paar Ülikooli loengutega seotud asja, eeneti lehekülg doomeni vahetuse asjus, igast bloge seoses turvalisuse ja ISO standardiseerimisega jne jne.. kokku 31 tükki. Nüüd tuli tuli aga peale järjekordne tuhin vähemalt pooled kinni panna. Mõned saab neist ära bookmarkida (ehk siis unustustehõlma matta), teised aga veel siia linkida.. et oleks koht kust otsida.

Igatahes.. on mul ka kaks raamatut, mõnda aega silma all, et tahaks ära osta, aga pole aega olnud tegeleda Vene laensõnad eesti murretes ja Большой словарь мата. Том 2. Aga ühel päeval ma veel poodi lähen ja need ära ostan.
Ja muidugi, nagu kõik juba teavad, aastaid olen ma taga ajanud Zelazny “Needuste allee”‘d, tavalistes raamatupoodides Tartus ma seda näinud ei ole, vanaraamatukauplustes ka mitte; netis leiab, aga sealt tellimine on _jälle_ mingi üüratu ettevõtmine..

Lisa kommentaar

