Traumapunkt

Traumapunkti külastamine Tartus, Maarjamõisas, ei ole üldse nii lihtne kui arvata võiks. Sõidad oma autoga haigla juurde, hakkad parkimiskohta otsima. Teed kvartalile tiiru peale, nendid et risti teisest otsast kõndima hakata on liiga kauge ja lähed uuele ringile. Nõnda ma siis otsustasin parkida auto kõige lähimasse kõrvaltänavasse..

Traumapunktist tulin tagasi, siis üks tädikene askeldas midagi oma aia juures maad kaevata, võililled muidugi mureks. Küsis, et kas ma eesti keelt oskan ja siis natuke pragas minu kallal – teemaks liiklusmärgid jne, aga ma tõesti isegi pannud tähele et seal keegi või miski oleks parkimist keelanud, mõlemal pool tänavat seisid tol hetkel peale minu veel autosid. Aga peale esialgset ata-ata’t kulges meie vestlus meeldivad 10..15 min elulistel teemadel – lapsed, lapselapsed, elu, elamine, siber, esivanemad, tänapäeva hoolimatus jne jne. Väga tore ja sõbralik inimene. Mine või teinegi kord parkima:)

Aga tulemus traumapunktist – arvatavasti kõhre murd roietes. Pilti ei tehtud, kolm nädalat peab nüüd vagusi olema ja paranema. Nii et teinekord ettevaatlikumalt kui sõbrad embama hakkavad…

2 thoughts on “Traumapunkt

  1. Mul käib kolmas nädal roidemõrast paranemist ja pean tunnistama, et siiani on paljusid keha pööramist nõudvaid tegevusi (näiteks voodist tõusmine, autosse sisenemine) valus teha.

  2. ohjaa, magada on talutav ainult ühel küljel, aga kui ära väsitab ja teisele ikka tahta keerata, siis on ainuke soov vältida keeramist ennast. Täna avastasin ka veel selle, et köhimine on ilmselgelt vältimist vajav tegevus. Tassimine, kummardamine, embamine – samuti. Pikemad käimised ka, sest kui hingeldama juba ajab, siis on paha-paha, sest sügavalt hingata ei saa.
    Aga noh, kui sul juba kolmas käib, eks ma siis lohutan ennast, et nii pea see veel üle ei lähe:)

Lisa kommentaar

