Superstaarist

* Eesti Superstaar #2 on tore ja laulab hästi.
* Birgitist on kahju, et finaalsaates esinemine nii läks:(

ja lõpuks Märdi ja Oti luulenurk (leitud siit)

1. Heidi Heidi Heidi Heidi
Heidi Heidi Heidi Heidi
Heidi Heidi Heidi Heidi
Heidi Heidi Heidi Purga

2. Su vastu tunded võtsin varnast
ei ole nähtud varna sarnast
see tuli varnas põleb ammu
ka esik põleb, ka tuba põleb, ka maja põleb,
ent armastus sest saab vaid rammu

3. Mul vahel vastukäivad mõtted peas
kui istun rumalate inimeste seas
kas eiran neid või näpistan ehk veidi?
oh ei! ma heldin, sest mul mu Heidi

4. Ma ootan pingsalt pühapäeva õhtut,
muu aeg mu jaoks on haud
terve nädal vahin lakke, sügan kõhtu,
et lõpuks näha sind, Mihkel Raud

5. Mind justkui valdaks raske lein,
kui lahkun pärast saadet öhe
see salm ei ole sinust, Rein
ei ka sinust, Tanel Tein,
vaid mu muusast, kes kui vein
mind joovastab ja hakkab pähe.
sind kannan kätel, sest kaalud ju nii vähe

6. luulenurga lastenurk:
Heidi töötab raadio 2-s
ta on minu meelest lahe
küll on lustlik minu elu
miinidega püüda kalu
pole ilus, kalal valus
Kalle elab tabasalus
hüüa-hüüa hipp-hopp
Heidi Purga tipp-topp, jess!

7. luulenurga depressiooni nurk
Surm, surm, hurm, surm, surm
sa kale päästja, kes parandad mu vead
nüüd läbi jära see roiskuv hurm
ma viimses korinas luuletan need read,
et öelda Heidi, enam vastu ma ei pea.
Oh miks sa pole bändimees,
sest siis ma sust ei hooliks
su jäle võlu mu vere muutnud on aknooliks.

8. luulenurga edevusenurk
End hindan ülikõrgelt ma
ja ilma liigse paatoseta
teil ütlen:
«ma olen võimas, mehelik ja maru
ja raudselt ilusam kui Kristjan Kasearu.»
Ma silmipimestavalt säran
kõik neiud langevad mu ees
ja mehed langevad… näost ära
mäel töötab üksik kopamees
vaid Heidi vankuma ei löö
ta vaatab väljakutsuvalt
ja viimse ülbuse must sööb
see kopamees teeb rasket tööd.

Lisa kommentaar

