Re: Nick Cave And The Bad Seeds – The Mercy Seat (videoklipp)

Kõigepealt – asi on nüüd nii, et üritan loobuda teiste blogides kommenteerimast, kui see pole just wordpress.com blog ja/või kommentaar mida lisada pole just lühike või olemuselt vähetähtis või mind kirjutis otseselt väga ei morjenda.

Üheltpoolt on selle põhjuseks kommentaaride lisamise keerukus – spämmimise tõttu tuleb kasutada cookiesid, sisestada sõnu ja teha veel trikke. Eile, ühte blogisse kirjutatud kommentaari peale ei tulnud ka mingit teadet kas see on edastatud või mitte, jäi ainult pime lootus et ehk edastati ja ehk autor aksepteerib selle kommentaari.

Teiselt poolt.. wordpress.com blogides kommenteerides jääb küll viide oma kommentaarisüsteemi ning hiljem on lihtne tagasi liikuda nendele kirjutistele, kuhu oled lisanud oma kommentaari, ent.. pikema aja jooksul on ka see liiga tülikas, ning see süsteem ei tööta “võõraste” ehk siis mitte-wordpress-com blogide puhul. A.. mina, vana inimene, ei mäleta enam kuhu või kellele nädal aega tagasi kommentaari lisasin et, lugeda meenutuseks kas lugu ennast või vaadata mis teised on vastanud.

Kolmandas küljest, viimasel ajal on blogid muutunud vahelduvaks nähtuseks.. tulevad ja lähevad, aga mõnikord kirjutad sellisesse pika mõttekäigu mida vaat et isegi tahaks teinekord meenutuseks lugeda…

nõnda siis.. alustan Re: kirjutistega!

See Reply läheb siis Ulmeguru postistusele http://tumetund.blogspot.com/2008/12/nick-cave-and-bad-seeds-mercy-seat.html kes omakorda kirjutas vastusena morguli postitusele http://morgul.pri.ee/blog/2008/12/17/mercy-seat/

Kuigi mu kommentaar pole pikk, siis.. Nick Cave on mulle juba väga kaua meeldinud. Tundma sain teda küll laulu “where the wild roses grow” järgi, ja alles hiljem avastanud “tõelise”, psühhopaatilise Nicki, ent siiski tuleb ta järjepidevalt minu playlisti ennast näole andma. Tuleb tõdeda et “Mercy Seat” on tõesti väärt lugu, isegi nii väärt et kõlbab lausa kolm korda järjest kuulata, siis tegelt tahaks ma tema kui parima loo kõrvale panna esikohta jagama ka “Henry Lee”, “Red Right Hand” ja näiteks “I put a spell on you”…

3 thoughts on “Re: Nick Cave And The Bad Seeds – The Mercy Seat (videoklipp)

  1. Ma olen küll Ulmeguru, aga olgu… 🙂

    Minu esimesed Nick Cave’id olid kolleegilt laenatud Poola kassetid albumitega «The Good Son» ja «Henry’s Dream»… eks selleaegne saund ole seetõttu minu jaoks ka mõneti etalon… absoluutne lemmikalbum on aga überrahulik «The Boatman’s Call».

    Lemmiklaulud..? Loomulikult «The Mercy Seat» ja siis suvalises järjekorras «The Weeping Song», «The Ship Song», «I Had a Dream, Joe», «Jack the Ripper», «Do You Love Me?», «People Ain’t No Good».

    Need kõik Sinu postituses mainitud on ka muidugi head lood ning tegelikult võiks ka need oma nimekirja lisada… albumiga «Murder Ballads» (ja sealolevate lauludega) on mul aga see seis, et omal ajal käiati seda igal pool nõrkemiseni ning seetõttu on mul sellest albumist mõningane mürgitus… rohkem minu probleem muidugi…

  2. Viga parandatud:)

    The Weeping Song muidugi! see ununes, aga täna tegin playlisti uuesti kuulamise, ning hing jälle rahul. Äge!

Lisa kommentaar

