Faithless, teine katse

Vanad Mehed, nagu mina, mäletavad kindlasti hästi aastat 1995 ja seda, et tol imelisel aastal (oli Gümnaasiumi viimane aasta) ilmus ka Faithlessilt lugu Insomnia.

Esimene kokkupuude
Meil keriti seda lugu ühel üritusel aina uuesti ja uuesti. Tol päeval ma pigem “ei armastanud” seda lugu, tundus tülikas ja pealesurutud just selle pideva ketramise pärast.
Aga kõik muutus paar päeva hiljem. Linnas kõndides hakkas mul äkki mingi viisijupp kummitama .. “I can’t get no sleep.. tam tam-tam-tam-tam-tamm-tamm-tam-tamm”.. Ja oligi olemas. Ma vajasin seda lugu! Ma vajasin teisi lugusid. Ma olin muutunud Faithlessi fänniks (sealjuures tänud Reelikule :)).

ülejäänu..
Vahele jäävad mõned aastad, CD plaatide massiline levik, piramine.. ja siis saabus aasta 98 kui kõik kohad olid täis reklaami ja plakateid – Faithless tuleb Tallinnasse. Ma ei olnud ega ole siiani suurem kontserditel käija – ainuke kus ma alati olen kohal olnud, on Rammstein. Aga ’98 ei olnud vaja pikalt mõelda – sõpradega pilet ostetud ja padinal Tallinna poole ajama. Ja seda muidugi juba paar päeva varem, et tudengitena ikka korralikult sisse elada.
Aga tol õhtul oli linnahalli juures vaikne. Peale meie lonkisid kurvalt veel mõned kodanikud, need kes ei uskunud päeval meedias ilmunud lugusid et Faithlesi eestisse tooja oli rahadega putku pistnud.. ka meie lonkisime .. “äkki midagi ikka toimub?!”

Ei toimunud. Jätkasime peale pisukest norutamist seda mida olime paar päeva teinud 🙂

Loodan (tean? sest aasta 2010?), et sel korral nii ei juhtu. Igatahes on Faithless siiani tegija ning tema lood on mul endiselt playlistis. Viimast plaati mul küll veel ei ole, aga on plaan hankida.
Seniks aga.. Insomnia!

EDIT 26.nov
Muha-ha-haa, tundub et selle arstisti toomine Eestisse on määratud feilima

Algselt 15. oktoobriks klubis Rock Cafe välja kuulutatud ja algselt edasi lükatud Faithlessi (UK) kontsert jääb ära. Pileteid ostavad tagasi Piletilevi müügipunktid alates 2. detsembrist.
http://www.elu24.ee/?id=348131

One thought on “Faithless, teine katse

Lisa kommentaar

