Fotojaht: Lemmik värv

Minu meelest sobib see küsimus hästi lastele esitamiseks. Nemad teavad alati mis nende lemmikvärv on, ent kui suureks saad siis pole ju küsimus enam värvis (justnagu see üksiti saaks midagi heaks või halvaks muuta) vaid pigem kooskõlas ülejäänuga. Kui ikka näed ühte ilusat pilti, siis ütledki, et kollane on just õige selles hetkes.

Mis minusse puutub, siis viimase aja pildistamiste põhjal saan öelda, et minu lemmikvärv on värvi puudumine. Ehk siis must-valge. Mõni küll ütleb, must-valge on võimetus pildistada värviliselt, ent mulle meeldib ühestküljest mustvalge pildistamise lihtsus (kasvõi näiteks tehes välguga pilti (mida ma väga palju ei harrasta), siis mustvalgel jääb tulemus talutav ent värvilise pildi rikub see praktiliselt alati ära), ja teisalt kindlasti ka see, et must-valge jätab ajule tööd mõistatamaks mis seal veel olla võiks tekitades samas kuidagi automaatse emotsiooni. A mis seal ikka vaielda, fotonduses ju õiget ega valet ei ole 🙂

Minu seekordne panus fotojahti (vaata ka teiste tegemisi)

Colors

7 thoughts on “Fotojaht: Lemmik värv

  1. Varsti on päris-kevad käes, küllap nad siis “õitsele puhkevad”, seni ongi maailm must-valge 🙂

  2. ma olen sama meelt, must-valges on võlu! igal inimesel on võimalus siin värv juurde mõelda ja kas kas, seal see ongi :))

  3. Muide, vahel taban end värviteleri taga mõtlemast-meenutamast, et kuidas kõik oli kunagi mustvalges telekas. Ei olnud ju tegelikult üldse hirmus, kõigest saime kenasti aru.

    • Nii on. Mina olen vahepeal väljas liikudes mõelnud, et kõik mida me teame saja-aasta-tagusest elust on mustvalge ja kui juba filmilindil siis selline hüplik, vale kiirusega liikuv ning mürarikas (pildi mõttes). Ja siis vaatad ringi ja mõtled, et _tegelikult_ nägid nemad ju päriselt samasugust värvilist elu nagu meiegi.

    • Kui tõele au anda, siis nad tegelikult juba ongi maas. Laste toas keset põrandat, päike paistis täpselt peale ja lihtsalt inspireeris seda pilti tegema 🙂

Lisa kommentaar

